jaa. olin edellispäivän baaris juhlii valmistumist ja  tapasin jätkän ja lopult lähin sen ja sen kavereide mukaa. periaattees siis melko tuntemottomia. oli vaa yks sänky ja nukuin siin sen kaverin ja sen jätkän kaa. kaveri sammu ja tä on "mun kimpussa". kädet vaelteli ja avas housujen napin. ei tehty mitään ja se kysy et miks vastustelet. en vastannu ja aloin nukkuu. en oo sitä tehnyt...ja se nolotti mua. siis mul on oma kämppä ja duuni ja lähen parin päivän pääst ulkomail kuukaudeks mut tälläst en oo.. ja mä oon jo 18. niille sanoin et täytän koht 20. aamul se kysy mun numeron ja sano et ois kiva nähdä ennen ku lähet. >(matkalle) tuskin se soittaa. ei ne koskaa. sen kaveri kutsu mua tuhkimoks. mä mikää tuhkimoo oo. mistäköhä se sellast keksi. morjes. suoraa töihi eikä yhtää unta. 

kaveri sano tänää et sitä huolestuttaa millases porukas oot alkanu liikkuu. ne mallikaverit.