aaaaaa. kauheesti tekemistä. itseasiassa on ryhdyttävä lukemaan yo- kokeisiin ja ihan ensimmäiseksi tehtävä suunnitelma missä ja miten ja ajan suunnittelu että selviän!! kiireellä ekaks tarkoitin sitä että on niin paljon juhlia ja biletystä että se alkaa aiheuttaa aiheuttaa pienoista kiirettä. 3 seuraavaa viikonloppua on jo täynnä. tänään taisin suututtaa yhden kaverini (kummallinen luonne, että sellaisesta suutuu) kun yritin saada siirretyksi laivareissua jotta yhtenä perjantaina saan järjestetty yht kunnon bileet (varataan omat  biletilat yhestä paikasta ja toinen kaveri hommaa limon) mistä se sitten suuttui? tiedän kyllä että aikaa on vähän ja että siirtäminen maksaa mutta lupauduin maksaakin sen. kyllä sen iteki ymmärrän mitä se selitti mut näiden pippaloiden takia se sais olla ystävällisempi ja joustavampi. se olis järkevää, onhan sekin tulossa toivottavasti. mä oon taas se joka joustaa. muilla on töitä ja hautajasia, mä sitten joustan taas omista jutuistani miksei se voi ymmärtää et nä on paljon tärkeemmät bileet ja et siit tulee niin sairaan siistii ja hauskaa ja sehän on kans mukan et miksei pelkän kännilaivareissun, mitä itekin odotin niin kivasti kans, suhteen vois olla ystävällisesti joustava sen puolesta ? joo. tänä perjantaina oon sopinu että meen baariin. voi fuck. muistin just et tänäänhä mua pyysi yks toinenki tyyppi samana päivänä baariin! kumman kanssa mä menen? varmaan sen kanssa jonka ensin sovin, mutta ne tulee varmaa siihen samaan baariin, onhan se paras, no sitten törmätään siellä. ok. niin teen. lähen sen kanssa jonka sovittiin ensin, jos törmätään niin törmätään vaikka ne toiset ovat melko hyviä kavereita, luvattu jo. ok. (ja toivon toisia treffejä pojan kanssa, jos se ottaa yhteyttä, mä en ota. jos se on kiinnostunut, se saa miehisesti tehdä aloitteen välillä) sitten superbileiden jälkeen on (toivottavasti ei ole kova krabbis) yhet pakolliset juhlat, heti seuraavana päivänä!, joihin täytyy ostaa lahja. mitä mä pistän päälle? pakko löytää jotain vaatetta ja keksiä rahaa. palkkapäivä, hmm. siitä halua säästää kämpään. (kirppikselle?, kuulostaapa hölmöltä) missä välissä mä luen? pakko mennä shoppailemaan. se on niin rasittavaa. pakko koittaa löytää jotain. se syö rahaa taas.

muuuuuuten!!! huomenna meen sitten vihdoin kattoo yhtä superkivaa asuntoa. ainoa huono puoli oli se, että se vapautuisi aika myöhään, mutta muistelisin että välittäjä sanoi että tästä olisi mahdollisuus sopia! toivon sitä todella!!!!! niiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon.

toivon et poika pyytäis mut ulos. äää. siinä ei ole järkeä jos jutusta ei tule mitään ja siinä voi mennä työkin. mä haluisin varmaan olla nyt sen seurassa.. miksei se jo ota yhteytä. no yksi päivä vasta kuunut vai. se antaa odottaa juu. kamalaa on se, että vaikka monet muut jutut vois mennä niin päin jotain, niin haluan ********** sitä. eikä sellainen sovi. me ollaan tavattu vasta kerran. mikä mun ongelma oikeen on? mun on pakko sanoo sille, että jos ollaan kavereita? mä oon ihan kiipelissä. mä en haluu ajatella nyt mitään. moi.

hohdokkaiden piletysten ja vaatteiden ja tukan ja kaikki järjestäminen vaatii tosiaan työtä.

huomisen muistilista:

työt, asuntonäyttöjes, illalla tyttöjeniltabileet öö, joita ennen yritä: tutustua superbibbalotiloihin, soita tutuille, saatko aletta? tutustu muuhun tarjontaan, ruokailu, yms? aloita koulutehtävä, jos aikaa varaa kampaaja-aika. suunnittele lukulomas. varmista ja toivo et laivareissusiirto onnistuu, en edes ajattele ettei se oo mahdollista, muuten en tiedä mitä tehdä. aloita oikeasti laihdutus.

olispa mulla perhe.

taas meni tähän. siis sellanen jota vois kutsua perheeksi. lopetan nyt. fuck fuck. musta on tullut ilmeisesti pinnallinen. mä kaipaan jotain mitä en osaa selittää. kai se liittyy perheseen en tie.