voi vittu. tänään on uusintakoe johaon en ole lukenut yhtään. täään on ERITTÄIN TÄRKEÄ korotustentti johon en ole lukenut yhtään, vaikka en ole saanut kovin hyviä numeroita aiemmin ne kaikki olisi voinut korottaa paljon paremmaksi täkkä yhdellä yksinkertaisella kokeella johaon lukisin hyvin. se oli mun suunnitelma. no nyt en mene siihen ollenkaa. lisäks tännään oli toinen viiminen mahdollisuuteni palauttaa yhet tehtävät, mulla oli VIIKKO aikaa. en saanut aloitettua vaikka se oli mielessä ja mulla ei ole nitä. sitä paitsi viime kerrllla kun se sano ettei enää ota niitä vastaa heitin ne sitten roskiin. voi vittu. harmittaa niin. nä oli mun viimeiset mahdollisuudet. kurssi jota kävin uudestaa niin sen uusintakoe menee päin vittusa ja jos en saa vietyä näitätehtäviä niin en pääse yo kokeeseen kun muuten saisin kja se ei käy. ja mitä vittua niin nyt en pysty korottaa paskoi numeroitani. voi vittu. aamulla olin niin masentunu. yleensä mä keksin aina lisäaikaa tai vastaavaa. ajattelin et jos kehittäis oksennustaudin ja tekisin lääkäritodistuksen oikein niin se olisi vakuuttavampi. (oon ottanu kopioita tälläsistä talteen näitä tapauksia varten ja niitä ois ollu helppo muuttaa) tai kehittäisin et oon sairaalaan joutunu mut en sitä enempää miettiny. kävi ajatuski et jos oikeesti joutuisin sairaalaa, en kyllä keksiny mitään järkeväämitä tekisin et saisin itteni sellasee kuntoo. sitä ajattelin siks et kaikki oli niin täysin päin persettä. sitten ajattelin etten mene olenmkaa. sitten ajattelin et jos teen niin ku en oo koskaa tehny. meen sinne ja sanon niille suoraan. mua pelottaa jos joudun jäämään tonne lukioo ylimäärästä aikaa. en halua, sitä missää tapauksessa. se olisi kamalaa. ei haluun mahd nop pois. mä en tiedä mitä tehdä. uusinkta koe siirto? numerot pysykööt paskoina ok. mut entä nä lisätehtävät. jos meen aijois kouluu ennen ku ovet lukkiutuu voisin olla siel niin kauan et saan ne tehtyä. vittu mä en saa mitää aikaseks siel ehkä tuntuis et on pakko ja haluu äkkiä vaa pois. voi vittu ku mä heitin ne roskiin. yleensä en tee mitää nii peruuttamatonta. se oli idioottimaista. ois pitäny muistaa et siitäki ois jotenki selvitty. voi vittttttuuuuuu. mulla oli kokonainen viikko ja se meni johonki vittuun.