tämä on totaalisen järkyttävää!!!!!!!! paras kaverini, jonka kanssa olaan etäännytty n. parisen kuukautta sitten ilmoitti juuri hääpäivänsä!!!! kaikki tulee muuttumaan niin paljon!

Lähetin takaisin viestin ok. Sitten lähetin heti perään että sori tuli sulle väärä viesti ja hehkutin mutta en liikaa tietenkään. lähetti että ihmettelikin vähän ja plaa plaa plaa... 

minulla täytyy ehdottomasti olla aveci mukana sitten juhliin!

ps. töissä ajattelin kysyä yhtä tyyppiä ulos, (siis tätä en voisi viedä sinne häihin, mutta muuten vaan), mutta rupesin taas epäilemään kinnostustani ja sitä että kysyisin vain koska minulla on tylsää. Sitten kun poika oli lähdössä, se törmäsi yhteen jakkaraan ja sitten vielä heti kaatoi yhden jutskan. yritin olla nauramatta. Sitten vielä tarkertui mattoon. Kieltämättä se ei enää ainakaan vahvistanut päätöstä kysästä. takahuoneessa kuitenkin totesin että ainakin poika tuoksuu jumalaisen hyvälle!! se ainakin on varmaa!! Siinä on jotain söpöä, mutta en tiedä. Aion varmaa kuitenkin kysyä, kun minulla on tylsää.

En tiedä mikä jumalauta minua hidastaa hankkimasta sitä asuntoa! Ehkä olen niin saamaton. Yritän saada tehtyä mahdolisimman paljon ennen häitä. Älkää kuvitelko siis... tietenkin haluan olla onnellinen kaverin puolesta, mutta tuntuu että tämä tulee niiiiiiiin aikaisin!! Se ei tunnu sopivalta. Voi myös tietenkin olla, että olen itsekäs!=) perkele

Poistin äsken kaksi jutskaa, mitkä voisi teitä kiinnostaakin, mutta yks tuttu kirjottelee täällä ja vaikka se ei tiedä että kirjoitan täällä en jumalauta halua että se saa tietää. Nyt jo kirjoittamani hiukan epäilyttää mutta ei paljoa...