okei.. mulla taitaa nyt olla idea tähän. oltiin syömäs (söin taasen rahani), ja soitin pojal. sovittiin koska nähään mutta en tullut ajatelleeks että mitä sitä vois tehdä. ajattelin että pyydän sitä ottamaan yhet jutskat mukaan ja tulemaan mihin sitten sovitaan. ja en kerro muuta. sitten on pari paikkaa mihin voisin sen viedä..... katsellaan. sitten rupesin taas ajattelemaan että jos kuitenkin jättäisin sen jossain vaiheessa on parasta etten ryhdy siihen ollenkaan. ajattelin mainita jossain vaiheessa suoraan siitä että ku ollaan samas työpaikas niin kaikki vois olla aika.... sellasta. ja sit työt vois kärsiä siitä. ja ei olis paljon aikaa toisille ja näin. siks ehdotan tätä kaveri juttua.... tai mainitsen siis. mahdollisimman sujuvasti ja näin. kattoo nyt mitä se on mieltä. toinen vaihtoehto on se että se hurmaa mut niin että unohdan kaiken mitä olin ajatellut. mutta hyvä ajatella järkevästi kun sen nyt tajuaa. tä taitaa olla sitä ns. naisen logiikkaa, sanoo toista ja ehkä tarkottaa ja olettaa toista, ja siinä on vielä hankalaa se etten välttämättä edes itse tiedä mitä haluan.

että mä muuten oon täynnä, ravintolareissulla söin kaikki jälkiruuat ja namuskat päälle ja oon niin sikatäynnä että ällöttää, että mä oon siis oikeesti lihonnu. tällä sekuntilla alkaa laihdutus oikeeesti.

mut se oli hyvä idea et mul on hyvä idea mitä tehdä kun nähdään ja se etten paljasta sitä kokonaan sille heti.... joo. nyt pitäis tehdä ne elintärkeät koulujutut ku huomenna on se deadline ja sit ei voi enää päästä läpi. (luulen kyllä että se oli jo tänään mutta sanon etten tajunnut ja toivon parasta piru vie..) pakko päästä läpi. huomenna yo kuuntelu moiks. meen kattoo las vegas.