että tänään on upea päivä!!!!

aurinko paistaa (tai ainakin paistoi) niin ihnansati erttä kaikki näytti niin paljon paremmalta. Söin arnoldsin hasselpähkinä originaalin miettien valoisaa tulevasuuutta ja olin iloinen että tänään ei sitten tarvitsisi syödä mitään muuta, mutta... tulin tässä kotiin ja äiti on näköjään kerrankin tehnyt siis ihan oikeeta lämmitä ruokaa, pitkästä aikaa. syön siis. muuten jumalauta. meil ei nyt oo kolmeen päivään toiminu lämminvesikään niin tänään piti keittää vettä kattilas japestä tukkani lavuaarissa ja muuta. tuli mökillä olo mieleen mutta toivottavasti saavat sen lämpimän veden tulemaa pian!!! toinen hyvä asia oli se että sain  yhdestä koulujutusta arvostelun tänään ja sanottiin että oli loistavat oivallukset mutta kun taas jätin sen homman sitten kesken... jumalauta.... sain arvosanan ku on alle ka.n. ei se mitään. Toinen arvostelijoista oli juurivalmistunut pirun söpö ja suloinen mies. Eikö taiteelliset pojat olekin sitten sairaan ihania!!! Todellakin!! Sitten se mainitsi meille kutsun johonki bileisiin, mitä en enää muista koska ja missä kun olin niin ajatuksissani.. taiteellliset pojat... =) 

tänään kaikki siis näytti valoisalta. Ainoa joka tuli vähän mieleen kummittelemaan oli se kaupunkgin suppeahko asuntotarjonta mutta haluan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon muuttaa etten kestä jossei se heti löydy! Toinen piristävä asia oli se että kaupoissa on nyt sairaasti ihania kevätvaatteita, ja mulla on kaikki vaatteet loppu. Tarvin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon vaatteita. apua mä en kestä. siksi mä tarviiin rahaa. ja siksi mä lopeta nyt kirjoittamisen koska mä aion ryhtyy sellaseks vähittäismyyjäks, (eräänlaisten kauneustuotteiden)!!!!!!!! Joten mä lopetan nyt ja  alan liittyä clubiin. Heipsan!!!!!