Saatana, ärsyttävää tollanen paska. Ajattelin kirjottaa "uudistunutta blogiani" mut kai täytyy mainita vielä  jotain paskaa ettette saa ihan, miten sanois erilaista kuvaa vaan must. Onhan jotakin juttuja jotka taitaa kai olla aika iso osa mua. Ei tietysti pitäs välittää paskasta mut saatana minkäs teet. Emmätie saatana.

Ytimekkästi sanottuna, mun iskä hakkaa mua ja on hakannut pienestä lähtien. (Hän myös pettää äitiäni, luultavasti vielä tälläkin hetkellä, ja juo. Ja juo.=) ................................... Onni onnettomuudessa, että en saanut onneksi kaikkia iskuja. Tämä tyttö alkaa olla taitava.;) Jeah. (Lääkäri totesi, että hieman erikohtaan osuneena tuota hengen lähtö olisi ollut mahdollista.) Mun äiti sairastu vakavasti noin vuosi sitten. Mä huolehdin mun ...................... pikkusiskosta. (rakastan sitä.) Rahallinen tuki on katto pään päälle, mikset sä ole tyytyväinen? "Ruokakin kaupoissa on niin pirun kallista." 

Se oli onnettomuudessa pari vuotta sitten. ...................................... Mä itkin ettei se kuollut. Saatana jumalauta senkun kommentoitte että oot itsekäs!

No on meillä jotain kontaktia aina välillä, sanat kyllä sattuvat enemmän. Että se jumalauta osaakin.

No. Eipä siinä paljon asiaa ollutkaan. Moiks. Toivotaan ettei tutut osu näille sivuille. Tästä varmaan voisivat jo tunnistaa mut. Taidan poistaa tän.

Saatana mä sentään yritän ottaaa itteeni niskasta kiinni. Saatana mulla enemmä munaa ku neiti kommentoijalla. ei vaan. anteeksi. =) Tai saatana, mä mitään anteeksi pyydä. Mussa on tusinasti enemmän munaa ku sussa.

Ootteko kattonu pahat pojat? Se lisäks et ne pojat on söpöi, niin niillä on sydän paikallaan vaikka ne kestää sen isän iskut silmää räpäyttämättä. Että se on hyvä.

 

Mitä vittua? Linda Lampenius............ vaatteet päällä?

 

Hehheeeeeeeehehehehheherähhähhähhääääääääääääähährähhähhää. Moiks.=) Että se jaksaa naurattaa.