fuck fuck fuck. se on selvää et se poika ei ikinä ikinä voi tulla  tänne. taas tuolta kuuluu sellasta juttuu et huh.joo. ja miten mä ikinä selitän sen sille. ehkä mä e joudu siihe tilanteesee mut voiha sanoo et ei men ja jos ei nappaa ni ei sit mitää. ää se on aika kiva. mut nyt mä lopetan. fuck. muuten mä aion vähentää kiroilua ja itseasiassa lopettaa sen. tietty en ikinä kiroile pojan seurassa. mitä se mahtaamusta ajatella noin niinku muute. pitää kauhee höpsönä varmaan. pölpötin niin kepeesti. jaa'a. kai se tykkää musta? välillä mulla ei kai liiku päässä mitään. saatana mä olin iha liian höpsö. en sentään. no ei millään niin kauheesti väliä oo. moekka....... missä tahansa muualla ois kivempaa ku täällä. jos ois oma kämppä. jos olisi pojan seuras. ääääääääääääää. mikä siinä on että vaikka mua ei mitenkää jänskättäny taisin punastuakin. että mä en osaa hillitä itteeni. se taitaa olla se autonominen hermosto.

mua itteeni häiritsee tä kiroilu. kauhee rumapuheista. kumpa se soittais mul huomenna. toivottavasti se tykkää must kaikest huolimat. ääääääääää