jaahas. viikonloppu. pe  olin pippaloissa, olin hieman huppelissa.(enite koko porukasta,, mutta se ei johdu että olisin juonut paljon. mulla menee kai helposti päähän kuten yks poika sano et "se on siunaus" he he. mitä tarkottaakaan. ei tarvi paljoo ottaa ku pääsee jo huppeliiin juu.) oli kivaa. poissa yön jes. aamulla kaverin kansa hyväntekeväisyysjuttuja ja syötiin ulkona. taas tuhlasin kalliisen ruokaa mikä ei hyödytä mitään. illalla töitä. su aamulla töitä. illalla treffit. en selosta enempää mutta oli yllättävän kivaa. toivottavasti en puhunut liikaa vaikka yitin kyselläkin. haluisinko nähdä sen pian uudestaan? ehkä. takasin tullessa kun se oli jo menny pois bussista, (sil ei oo autoo) (ei se mitään) mun piti jäädä pois parin pysäkin pääst ku menin kaveril. (oli päästävä vessaa) mut halusin kans jutella. ei kai se poika netissä lue juttuja? en tiedä. sit en siitä enempää selosta. en ole sillee ihan huumas mut oli kyllä aika kivaa. tärkeä muuten, en sitten maininnu tästä kaveri jutusta. siinä oli jotain että kyllä se tietty olettaa muuta. en kestä. miks kaikki on niin vaikeeta. miks mä kysyn sitä ulos jos en tiedä haluunko olla muuta ku kavereita ja en puhu siitä. mä olen tietty itsekäs. itsekäs minä. huokaus. oon hölmö. se on kiva kai. ääääääääääääääääääääääääää. nyt pitäis keskittyy kouluun. 

pakko laihduttaa. se saa kyl välil ottaa muhun yhteyttä. jos sitä kiinnostaa. ääääääää. mä kyselin liia vähä. ei mitään. kivaa oli.