melkein jo masentaa. melkein viikko kulunut jo ja en ole tehnyt yo kirjotusten suhteen muuta kuin puhunut niistä. siitä miten aika menee hukkaan. en saa alotettuu siivoomista. en saa tehtyy niitä lisätehtäviä joihin sain viimeisen mahdollisuuteni. en saa suunniteltua asuntojuttuja. en saa tartuttua mihinkään. ajattelemaan kunnolla mitään. musiikkikaan ei tuntunut liikuttavan mitenkään. äsken käänsin melkein täysille sen jos mä sit tajuisin jotain. huokaus. mä en oo ees keksiny mist saisin lisää rahaa. ihohoito on 100 e tukka 80e kotivakuutus jotai 60 uus paita ku löysin tänää 70e t paita 40 e kengät 65 e. lisäks kaikki uuteen kotiin hankittavat jutut. mikä mua vaivaa. mä en pysty ryhtymään mihinkään. on luovuttava jostai noista ilmeisesti. toittavasti se poika soittaa sit pian et saan jotain muta tekemistä ku eiminkään tekemistä. en tie. siitä ei oikein ota selvää mut se taitaa olla liian "laimee".. ei mitään havaintoa taaskaa. paras olla tosiaan vaan kavereita.? en tiedä. kuuntelen tässä kravitziä. voiha perkele. mun pitää nyt tehä jotain. mä en aio mennä nukkuu ennen ku oo tehnyt kaiken. valvon vaikka koko yön ja kuitenki tekee mieli mennä nukkuu. huomenna oon sopinu men aamul puntil, sit pitää hoitaa juttui ja illal baariin. voi tuska.mä alan nyt oikeesti kai tekee jotai.