jaahas. huomiseks pitää tehä kolmen aineen tehtävät jot pääsen ylioppilaaks. töis muuttyypit hakee oikikseen, lääkiksee ja kauppakoreeseen. mä e tie miks haluun. ja pidän välivuoden kosk en hakenu mihinkää. se sopii mul. varmistu et lähetää nyt kesäl kaverin kaa kolmeks viikkoo eurooppaa kiertelee. täl hetkel haluun vaa saada tehtyy ne tehtävät tänää ja oppii surffaa sit matkal. ehkä siel löytyy joku kiva paikka mis vois viettää aikaa tän välivuoden aikana. pari päivää sit nostin tilin tyhkjäks ja pistin rahat junalippuun. ens kuus tulee onneks vähä parempi palkka provikoide takii ni se on hyvä. se mieskuttu mist höpöttelin menimönkää. sitä ei kiinnosta. vähä meni homma päälaelleen. se alko siit ku sain viestin et paras kaveri oli päättäny hääpäivän ja sit hetkenmielijohteest vaan kysyin. jotenki piti ittellens en tie , todistaa jotai? jotai säpinää. mä olin sit ihan kaikenkaikkiaa iha kauhee päälkäyvä, ylihelppo. sillon oli meneil kaikkii juttui ja oisin tarvinnu, en tie jotai tukee? vaikkei se mitää sellasest tie. no mä sit pistin lopuks jonku järkyn viestin sil. ja mainitsin kaikkee paskaa ja nyt on sit kiusallist jos joskus nähää mut ei kovin usein. mähän tiesin et täs käy näin.

itäs muuta? onneks en asu enää kotoo. on tylsää .mä haluisin tehä jotai erikoist jotai mikä sais tuntemaan jotain. jotai. aah. puol tuntii viel töit jäljel. sit himaa. istuntäs ko´neel.

tiesittekö et mallit voi saada jopa 50e tuntipalkkka`? sehä o iha huima summa, plus vaihtelee jos kampanjoide mukaa. jos mä niit hommii saisin ni rahaaisat ainai ois kunnos, mut en koe itteeni kovi hyvänäköseks, et ku se tyyppi sano et nyt vaaa aktiiviset markkinoimaa itteään ni en oikee uso et alan.. välttämät. joskus myöhemmi ehkä. mä en tiedä mitä mä haaluan. se ei oo kivaaaaaaaa. viime tunnil oli näyttelemisen tapast se oli aika kivaa. tai kirjottaminen jos osais. tai jotain jännittävää jotai äksöniiiiiiiiiiii. isona mä voisin ryhtyy charlien enkeliks. tylsäääää.