mä olen valasitunut. mä olen ollut huippu iloinen ja nyt jo alan masentua, mutta olen vihdoin saanut päähäni että on pästävä eroon tästä perheestä, joka aiheuttaa niin paljon tuskaa ja kaikkea paskaa. aion ajatella vain itseäni ja saada normaalin elämän ja aion tulla onnelliseksi. vittu!!!

tänään oli merkkipäivä. menin tallettamaan pankiin rahaa ja kun kysäisin että kuinkas paljon siellä tilillä nyt olikaan rahaa, kirjoitti virkailija summan joka oli nelilukuinen ja alkoi ykkösellä. ensimmäinen tuhat euroa jotka olen omistanut saavutettiin tänään!!

huomenna on käytävä koulussa ja selvitettvä, että missä oikein mennään.

olen ollut niin paljon täällä, että olen ollut aivan tottunut tällaiseen kohteluun. tieto siitä, että tulen pääsemäään pois täältä heti kun löydän persoonallisen, tyylikkään ja söpön yksiöni, mielellään myös edullisen jostain naapurikaupungin keskustastan lähistöltä pääsen pois tästä helvetillisestä perheestä ja pikkukylästä, joka on kyllä rehellisesti sanottununa toisarvosta, mutta nyt päsen siitäkin.

huomenna voisin rentoutua vielä lisää menemällä yöksi hotelliin ja lukea koko päivän kirjoja mässäilen. käydä vaahtokylvyssä kynttilän valossa siemaillen viiniä. tutkia asutnomarkkinat ja tehdä päätöksiä. tänään kyselin yhtä mahdollista vaihtoehtoa, mutta siitä tehdään sopimus huomanna perkele.

illalla pääsin kuitenkin masentumaan ja lähdin vielä vähän ennen kaupan sulkemisaikaa ostaamaan doris keksejä ja trendi lehden, jonka hääjutut eivät edes kiinnosta minua. häät ovat niin kaukainen asia vielä, en usko koko asiaan, mutta minun oli pakko. vaikka olen lihava ja nyt ei saisi tuhlata, en halua enää olla masentunut. nyt minulla on motivaatio ja varat muuttaa, muta pelkään että mahdolisuuksien sallima täydellisimmän asunnon löytäminen ja saaminen vievät liikaa aikaa ja tulen hulluksi. siksi pitää mennä hotelliin ja se syö liikaa rahaa. olen ajatellut myös kotoa karkaamista ja että nukkuisin lentokentällä, mutta en ole sitä enempää pohtinut.

tästä lähtien olen mitä tahansa muuta kuin masentunut surullinen ja heikko. olen pinnallinen ja itsekäs ja rumapuheinen. haistakaa kaikki vittu!!!=)