tämä tyttö oli tänään katsomassa asuntoa ja tämä tyttö teki siitä tarjouksen! ja neuvotteli että pääsee siihen puoli kk aiemmin jos ylipäätänsä koko tarjous hyväksytään. uuuuh. ihanaaaaa. huomenna selviää saanko asunnon! toivon n-i-i-n paljon että saan sen. se on lähemmäs 30 neliöö mut silti aika pieni. siinä ei ole edes uunia. keittiön kaapit ja pesutila ei ole kovin nykyaikasen näköset. mutta se on parempi kuin kotona asuminen.siinä on takka. siinä on sellasia pylväsjuttuja ja persoonallinen pohja (se on rakennettu joskus vuonna tiesmitä mut ei se mitään) odotan niin paljon sitä että toisaalta se antaa motivaatioo hoitaa juttuja toisaalta jos en pystykää mihinkää ku ajattelen sitä niin pal. toivottavasti se soittaa huomena et saan sen jumalauta pakko.

kerroin siitä 1delle kaverille ja kielsin kertomasta muille. (toivottavasti en pyytänyt sitä liian myöhään ettei se jo kerinnyt) Miten ihanaa. "vanhemmille" kerron joskus edeltävänä päivänä tai samana päivänä tai sitten vasta ku oon muuttuu. i-h-a-n-a-a! pakko saada kortti ennen sitä ja et se maksaa yhen suuren laskun ennen ku lähen ettei se mua mitenkää niillä kiristä. mun pitää saada itteni täysin riippumattomaksi sitä idiootista. aah.

välikommenttina voin mainita että mikä perkele sitä poikaa vaivaa? miksei se jo ota yhtyttä ja ehdota seuraavia treffejä? vaihtoehdot on pakko olla nä: 1) sitä ei nappaa (ystävällisesti jättää vaan väliin, mutta on kohtelias tavatessa) 2. se odotaa jostain käsittämättömästä syystä kysymystä ja mä tylsistyn sillä aika 3. se olettaa että mä kysyn (jumalauta miksi mä taas kysyisin? vaihtoehdot: 1. se on ujo 2. sillä ei oo munaa 3. ei oo varma kiinnostaako mua (no mä kyllä kiitin sitä viimekerrasta et päättelis sitä 4. sitä ei todellakan kiinnosta ja ei välttämättä halua edes olla edes kavereita mutta silti on kohtelias. miksi se sitten viimekerralla piti musta kiinni sillä tavalla? ehkä sen jälkeen sanoin jotain tyhmää. mikä sen ongelma on. ellei se ota huomenna yhteyttä, mä seuraavaks ku tavataa kysyn siltä suoraan jos ei niin ei mutta mä jaksa odotella. kumpa se haluis tavata uudestaan. jos saan vielä asunnon olisi tosi hyvä.........;)=)=)=)=)=)=)=)=)=);)

jes. mä aloitan laihdutuksen tänään. tänään olin myös sellases tilaisuudes ku kaupiteltii kaikkee ja menin sitten idioottina ostamaan mausteita jotain kahellakympillä, en edes tiennny mistää perunamausteesta jumalauta. tilasin meinaa sellasta. huomenna täytyy selvittää sen tyypin numero ja peruuttaa. vertailuks voin sanoo et kaveri tilas 70llä et siihen verrattununa mulla oli melko kohtuullista.

nyt lopetan alon tutkii keittiökappimyyntejä ja sisutusjuttuja ja teen läksyjä? jooo pakko tehä ne nyt. aloittaisit edes ni voisit saada käyntiin. tartu nyt sitä niskasta kiinni perkele. ok. tooooiiiiiiiivon niiin paljon asuuuuntoooooon saaaaamista. pakko. huomenna selvitän bilejuttui tänää ei kerinny ja varaan sen kampaajan ja ihohoidon ja mitä muuta. odellakin selvitän asian pojalta. tänään siivoon. mitä muut. laivareissu peruuntuu. ei mitään. toinen toisen kaa tulos. ok. moi.  seuraavaks ja pian kesätyö metsästys. tän kannettavan nappaan ehkä mukaani. toisaalta tä on iskän hommaama. täytyy miettii jos haluun pitää tän. siitä vois olla jossai mieles hyötyy toisaalt sen vois myydä. no ne olis kuitenki sen rahoja katotaa moi.