tänään pitäis siis tehä tärkeitä koulujuttuja huomiseks.jos jaksan ottaa itteeni niskast valvon koko yön jos vaan saan itteni alottaa ja pysyy asias. tulin jonku aikaa sit töist. katoin tota ku nytki tulee neloselta noista siiamilaisista kaksosist ja kun niitä erotetaan. ne vauvat on niin pieniä ja miten kamalaa niiden vanhemmille se on. mä itkin niide puolest. ja tajusin et miten itsekäs mä olen taas ollut. ja miten ihanan kilttejä ne vanhemmat oli. miten huonosti mä kohtelen mun äitiä, ajattelin et jos se nyt kuolis. mä en vois pyytää anteeks, mä muistaisin vaa miten huono oon ollu. ja sitä ajattelin et mihin mä käytän aikaani. pitäis tehä sellast työtä et vois auttaa ihmisiä. ajatteleee nyt lääkäreitä. huokaus. mä lopetan nyt. meen suihkuu ja pakko alottaa jutut. ehkä jumppaan. kävin illal ostaa viel jätskiii ja mässyy. nyt lihoin taas. possu minä. voi voi. toiste auttamisest sitä aitoo onnellisuutta saa. voi niitä vauvoja. huokaus. voi voi. iha hyvä muistutus kaikest.