jaa'a. tänään pitäis oikeesti alkaa lukee. laskin et jos 1 kirja menis päivässä (aika rankkaa) niin saisin vielä luettua. jospa nyt oikeesti alotan. joo. tekis kauheesti mieli men shoppailee uusia asuntokamoja. no mä nyt sit alottelen. moi moi=)

mä muuten tunnustan. tänää kokeessa mulla oli tuota hieman näitä omia muistiinopanoja mukana. taidan ol aika lusmu. olin tekees sitä yksinäni yhes huonees niin sain ihan mukavasti virkistettyy muistii. paperit oli siististi taiteltu rintsikoihin.=) nyt alkanu ilmetä sellast mitä ei oo ennen ollut, mua alkaa väsyttää sikana jopa siin kokeen aikana. siin laskin pään pulpetil ja aloin ajatella kaikkii asioita. ajattelin poikaa, tunnustan. (se homma taitaa muuten mennä kuitenki jäihin. se oli aika kumma viime kerral ku nähtii meinaa) .mut joo tänäänki taisin jopa nukkua muutaman minuutin ihan oikeesti. se on aika käsittämätöntä. kerran yhes toises kokees ku oli nä muistiinpanot mukan en ees jaksanu kunnol kattoo niitä. ajattelin et eihä se ees oo oikeen niin sitten sain syyn taas vähän lepäillä.ja sillon mä oisin oikeesti tarvinnu niitä. hullua. nyt luen oikeesti ja silleen. tosiaan. en jaks odottaa muuttoo. en en en. mutta. lopetan nyt.