jaa'a. tässä sitä taas ollaan. kohta olis teoriakoe, pitää kai vielä kertailla että pääsen läpi. (kyllä, siis mulla ei ole vieä korttia kun no iskä tietysti "opetti" itse ku se on halvempaa ja ei oo saanu oikee juttuja aikaseks.)  sitten on se psykolla käynti. antaa kuulemma jotain palautetta mun käynneistä, en muista mainitsinko sitä jo, siis en nyt oikeen muista et mist se lähti. joo. tänää oli penkkarit oli iha kivaa. en nyt sit menny sinne risteilyl, ku olin tuota... hieman poissa kun oli nää ilmottautumiset ja näin, mutta ei se mitään. tässä on ainakin 2 laivareissua tiedossa, sain just lahjakortin viking linelle ja silja e.lle on varattu jo matka koskas se nyt olikaan joskus.. täytyy tarkistaa. (sillon kuulemma vedetään niin naamat) sitten huomenna juhlitaan tätä koko häslää iha kavereiden kesken, iha kivaa varmaan juu. jaa. tänään olin muute yhes asuntoesittelys. huomasin sen asunnon ekaa kertaa tunnin enne näyttöö mut selvisin sit sinne. jaa. se oli kyllä aika siisti, ja uusittu kylppäri ja ei kovin kaukaa keskusta. keittiönkaapit ei ollu kovin kivat. koko oli melko ok. täytyy kattoo äkkiä muita ja jos ei sitten parempia olis ni pitää yrittää nopeesti toimii et jos sais sen. (siis tätä muuttoa mä puhun niin kauheesti tän tuota perhejutskien takia mut...) jea. mitäs muuta? hmmmmmm. väsyttää sikana. tulin jonku aikaa sitten kotiin tuossa. hm. eipä kai muuta. su olis "treffit",  (hassu sana), sen pojan kanssa. töitä la ja su (siis su töide jälkee nään pojan joo'o). (mun tekee mieli laskettelee. jeeee. tällänen välikommentti) kämppää varte oon kattellu kaikkii huonekalujutskii ja muuta ja yhes urheilukaupas oli sellane tyylikäs valkonen nyrkkeilysäkki. sitä ois aika kiva opetella. puntil en oo kauheesti kehannu hakata sitä ku en taida kovin hyvin osata mut joo. huomenna voiski mennä puntil. koskas. hmmm. joo siinä on psykon jälkee aikaa just sopivasti. okei. kivaa. tänää ostin muute uuden paidan ja kävin kysyy niit korvareikien hintoi, lävistysliikkeis oli tietty kalliimpaa ku pistävät neulalla mut päädyin sit yhtee kultasepänliikkeeseen.. reijät ne vaan on. sitten ku mainitsin et jo kahesti on pistetty ja näin niin se alko epäilee et onko ne varmasti umpeutunu et se pitää eka selvittää kun plaa plaa plaa. no en sitten ottanut. tuskin tuosta mikään koru nyt läpi menee. jaa'a menen tarkistamaan. pistin muuten taas vähän säästöön hyvä hyvä. juu. eipä kai muuta. ainiin mun piti liittää ihaniiiiiiiia kuvia kravitzistä mutten nyt jaksa pähkäillä sen kaa ku en oo iha selvillä vielä ton käytöst. (oltii muute siellä konsertis ku se oli suomessa ekaa kertaa. se oli niiiiiiiiiiiiiiin loistava!!!!!!!!!!) että se on niin loistava. musiikki, sanat, se. mä oon muute nähny siitä untakin. aika himmeetä. =) juu.. ja päätin et meen yhel toisel kampaajal mis ennen oon ollu, varaa aika. ainiin ja tuli viesti et pitää alkaa suunnitella niitä polttareita. niist pitää tulla mahtavat ku onha se mun paras kaveri. juu. kauheesti tekemistä. en kestä. ei se mitää. juu ja täytyy muistaa lukea. oikeeesti. moe moe.